Verzending en retourneren
Verzenden
Wij berekenen €5,99 verzendkosten voor pakketten in Nederland. Voor brievenbuspakketten vragen wij in Nederland 4,99. Bij bestellingen vanaf €50,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Ook is het mogelijk om op afspraak jouw bestelling bij ons af te halen in Ulft. Je kiest dan bij het afrekenen voor ‘afhalen In Ulft’. Hierna kun je via de mail een afspraak maken om jouw bestelling op te halen.
De verzendkosten voor België zijn €9,99 en vanaf €75,- wordt jouw pakket gratis verzonden.
Voor Duitsland vragen wij €12,99 verzendkosten en vanaf €100,- verzenden wij jouw bestelling gratis.
Alle bedragen in onze webshop zijn in euro’s, inclusief btw en exclusief de verzendkosten. De verzendkosten worden bij het afrekenscherm toegevoegd. Als wij jouw bestelling ingepakt hebben geven we het pakket af aan PostNL. Zodra het pakket afgeleverd is bij PostNL krijg je hiervan een e-mail met een track & trace code.
Levertijd
Wij doen uiteraard ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou af te laten leveren. Wij streven naar een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Indien een artikel niet op voorraad is, kan deze ook niet besteld worden op onze website. Je kunt ons altijd een e-mail sturen waarin je schrijft in welk artikel je interesse hebt. Sommige artikelen kunnen wij nog na bestellen. Indien wij een artikel na kunnen bestellen ontvang je van ons een mail. Als je verschillende artikelen bestelt met verschillende levertijden, dan geldt de langstdurende leverdatum.
Retourneren
Hoe kan ik artikelen retourneren?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Voldoet een item niet helemaal aan je verwachtingen? Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Bij Charmfashion heb je 14 dagen de tijd om jouw retour aan te melden. Deze periode gaat in op de dag nadat het pakketje door jou of namens jou in ontvangst is genomen. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.
Retourneren is eenvoudig. Stuur de items samen met het retourformulier (te downladen onderaan deze pagina) naar onderstaand adres:
Charmfashion
Frank Daamenstraat 4
7071 AW ULFT
Nadat wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen wordt deze binnen 14 dagen door onze administratie verwerkt. Charmfashion neemt alleen retourzendingen in behandeling indien deze voldoen aan onze voorwaarden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
Wanneer je een item koopt welke later in de sale komt, dan kunnen wij de korting helaas niet met terugwerkende kracht verrekenen.
Voorwaarden retourneren
– Zowel de kosten als het risico van retour zending zijn voor eigen rekening. Stuur de artikelen welke je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending snel verwerkt kan worden.
– Je hebt voor je retourzending 14 dagen om deze aan te melden. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om je retour terug te zenden.
– Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
– De retourzending dient voldoende gefrankeerd aan ons geretourneerd te worden.
– Zonder track & trace code kan er geen onderzoek gestart worden naar een vermist pakketje.
Krijg ik het volledige bedrag terug?
Nadat wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen wordt deze binnen 14 dagen door onze administratie verwerkt.
Indien je de gehele bestelling retourneert, ontvang je ook de verzendkosten van de heenzending retour. Als je een deel van de bestelling retourneert, dan ontvang je de verzendkosten van de heenzending niet retour.
Let op! De retourkosten zijn te allen tijden voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.
Mijn bestelling klopt niet! Wat moet ik doen?
Het kan helaas een keer gebeuren dat de bestelling die je hebt ontvangen niet klopt of incompleet is. Controleer daarom altijd direct na ontvangst of jouw bestelling juist is. Mocht de bestelling niet kloppen neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@charmfashion.nl Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.
Ik heb een kapot item ontvangen! Wat moet ik doen?
Ondanks dat wij alle items altijd goed controleren op gebreken, kan het helaas een keer voorkomen dat je toch een item ontvangt dat kapot is. Controleer daarom altijd direct na ontvangst van jouw bestelling of een item geen gebrek bevat. Mocht het zo zijn dat je toch een kapot item hebt ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via info@charmfashion.nl Wij zullen er dan voor zorgen dat er spoedig een gepaste oplossing komt.
Ik wil graag ruilen. Kan dit?
Via onze webshop kun je een artikel niet direct omruilen. Je dient het artikel te retourneren en het gewenste artikel opnieuw te bestellen. De nieuwe bestelling dien je wel eerst te betalen, wij kunnen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.